Anmeldelse av 24SevenOffice
24SevenOffice er et AI-basert regnskapsprogram som gjør det enklere for små og mellomstore virksomheter. Selskapet lar deg automatisere en rekke gjøremål slik at både tid og kostnader kan effektiviseres. De tilbyr et fullt utvalg av tjenester inkludert CRM, prosjektledelse, logging av timer, fakturering og mye mer. De begynte sin ferd allerede i 1997 og kan i dag vise til mer enn 420000 kunder over hele verden.
Regnskap er ofte en kostnad mange små og mellomstore bedrifter ønsker å spare inn på. Da kan det være hjelpsomt med effektivisering, og nettopp dette er tjenesten du får hos 24Sevenoffice. Imidlertid kan det være verdt å stille seg spørsmålet om denne tjenesten faktisk forenkler hverdagen, eller bare gjør den mer komplisert. For å svare på dette har vi laget en omfattende anmeldelse av 24SevenOffice med alt du trenger å vite om løsningen deres.
Klar for å finne ut om 24SevenOffice er for deg? La oss ta en titt!
Fordeler og ulemper med 24Sevenoffice
Fordeler
-
Lar deg automatisere store deler av jobben
-
Utmerket plattform med høy brukervennlighet
-
Kundeservice lett tilgjengelig
-
AI-støtte for utvikling
Ulemper
-
Utseende kan være litt utdatert
-
Litt stiv læringskurve
-
Kundeservice kun på engelsk
Brukervennlighet
Når vi først skulle teste 24SevenOffice ble vi litt overrasket over det tilsynelatende utdaterte utseende. Her kan man fort oppleve at selskapet har lagt pengene sine i utvikling fremfor design, noe som hadde vært greit dersom navigasjonen var enkel. Det er dessverre ikke alltid tilfellet med 24SevenOffice, og vi måtte til tider be om assistanse for å finne frem. Vi er sikre på at dette er noe som kommer seg med tiden, men hensikten med automasjon er at det skal være så enkelt som mulig.
At vi da må gjennom en relativt bratt læringskurve for å forstå hvordan systemet er skrudd sammen, trekker dessverre noen poeng nedover. Alt-i-alt er vi midt på treet fornøyd med brukervennligheten til 24SevenOffice. Den er på ingen måte håpløs, men det finnes uten tvil bedringspotensiale knyttet til utseende og design.
Funksjoner
Noe av det som har gjort 24SevenOffice så populært er at du tilsynelatende får alt i en plattform. Her får du en løsning som strekker seg fra CRM og prosjektledelse, til logging av timer, fakturering og mye mer. Fordelen er at flere deler av teamet kan jobbe sammen i de ulike kanalene, men det kan til tider bli litt uoversiktlig. På en mer positiv notis ble vi positivt imponert over hvor enkle automasjonsløsninger og oppfølging de tilbyr i plattformen sin. Dette sørger for at man enkelt kan holde styr på egne og eksterne faktorer underveis i prosjektene.
Kundeservice
Den største utfordringen med 24SevenOffice var at vi ikke fant noen gode problemstillinger å bringe til kundeservice. Plattformen er i stor grad selvforklarende, og de har en rekke hjelpeartikler som hjelper deg underveis. Dette sørger for at vi strengt tatt ikke hadde noe behov for å kontakte kundeservice. Som vi allerede har vært inne på, så har de en rekke ressurser tilgjengelig på nettsiden sin, men du kan også ringe inn på telefon dersom du ønsker det. Vi skulle gjerne sett at de åpnet for muligheten med livechat, men svartiden på telefon var relativt rask.
Har man en av de større pakkene (15+ brukere) så vil man også få tilgang til deres VIP-support. Da får man tilgang til dedikerte kundebehandlere som har enda raskere svartid. Dette kombinert med at de henviste til ulike guider vi fant i kunnskapssenteret gjorde at vi raskt fikk løst våre fiktive problemstillinger underveis. Vår klare anbefaling om du setter deg fast med 24SevenOffice er å oppsøke hjelpesenteret før du tar kontakt med kundeservice.
Pris
Denne tjenesten kommer med tre ulike modeller, der to er antallsbestemt og den siste er tilpasset dine behov. Sistnevnte er typisk for enterprise kunder som trenger et større antall brukere og en mer skreddersydd opplevelse. De to prisene som er oppgitt på nettsiden er derfor som følger:
- Basic (3 brukere) – 429,- pr måned
- Medium + (15 brukere) – 2249,- per måned
Hvem passer 24Sevenoffice for?
24SevenOffice passer for små og mellomstore bedrifter som ønsker et enklere system til CRM og lønnskjøring. Her får du en rekke nyttige løsninger pakken inn i en plattform, så du kan spare noen kroner på lisenser og kostnader. Det er også mulig å benytte 24SevenOffice til fakturering, så i praksis får du alt-i-ett med denne løsningen.
Oppsummering
Dette er en praktisk plattform som tilbyr fakturering, prosjektledelse og CRM – alt under samme tak. Den benytter seg av AI-teknologi slik at du enkelt kan automatisere de letteste arbeidsoppgavene, og dermed spare både tid og ressurser for bedriften din. Sammenlignet med andre tilsvarende tjenester har den konkurransedyktig pris, men vi skulle nok gjerne sett at de hadde litt flere utvalg når det gjelder kundeservice. Foreløpig kan man kun ringe inn på telefon eller benytte hjelpesenteret, men vi skulle gjerne sett en live chat funksjon.